söndag, juli 12, 2009

Till landet

Nyss hemkomna från en vända ute på landet med alla vovvarna.
Lite tråkigt var det tyckte dom - det var ju ingen hemma i sommarstugan!!! uhoh uhoh skeptisk

Men vi åkte ut till en skogväg och släppte dom. Vilket rejs!!! hurra hurra hurra stolle
Men alla höll kontakten själv och ingen ignorerade någon inkallning. glad

Denya hittade något spår men avbröt när jag gastade "NEJ" och tog inte upp det igen. Duktig tjej! tycka om

Det är såna här dagar som jag tänker "tjaaa, dom kanske inte är så farliga ändå.....Nåt måste jag ha gjort rätt!" hihi hihi

Husse och jag ställde oss på typ 150 m avstånd och skickade alla mellan oss - något som Denya fullkomligen älskar! Buddah hänger på för att Denya springer. Sally tänkte visst inte springa till mig - husse hade ju köttbullar i handen!!! hihi

Inga kommentarer: