söndag, september 06, 2009

2009-08-23

Har spenderat två timmar med Buddah uppe på klubben på fm. Alltså, han var så himla duktig!!! Han och jag har inte varit uppe och tränat på ett tag, men han var helt underbar! tycka om Självklart kan saker och ting gå bättre, men vi var avkopplade båda två och hade det trevligt.

Vi tränade fotgående vilket gick sådär, men jag belönade med älskade svinet vid bra position. Jag hade honom lös med kopplet hängande mestadels (ville inte släppa honom helt eftersom vi tränat med dom andra på länge) men han var fokuserad och följsam. Visst är det liiiiiite svårt med fokus när hans älsklingsschäfrar springer på planen, men jag tyckte ändå inte att det var så farligt. Han sprang ju inte dit!

Tja, lite allmänt körde vi, hopp över hinder, hopp genom däck, inkallning.....

Har även börjat träna in inkallning med ställande, vi får väl se hur det går!

Dom andra skulle göra en platsliggning och jag tänkte - ja va fan! Det var år och da'r sedan vi gjorde en platsliggning men jag har ju tränat ligg med stadga så det borde gå! Visst, jag gick bara halva avståndet, men han låg stabilt. Jag gick tillbaka några gånger för att belöna och gick sedan ut igen, bara för att poängtera vad som var bra (han reste sig aldrig). Stolt över min kille! tycka om

Han var riktigt riktigt rolig att jobba med idag!!!

En av träningskompisarna var snäll och lade ett spår åt oss också men vi hade STORA problem att hitta snitslarna men jag hittade ett avslut och tog med det in...

Visade sig sedan att jag gått över i någon annans spår och snott avslutet för dom..... roligt roligt roligt Men Buddah var ju duktig i alla fall! hihi

Passiviteten var inga som helst problem. Han lade sig ner direkt när vi skulle fika och låg sedan där och myste. Lite hallonpaj lyckades han tigga åt sig också. Värsta kalaset!

Inga kommentarer: