söndag, september 06, 2009

2009-09-01

Idag har Sally och jag varit in en sväng till en väninna i stan. Hon är så himla enkel att ha med sig, min lilla Sallan. Bara att ge henne ett ben så är hon nöjd. biggrin

Ute på altanen finns ingen grind ut till tomten, men vi tränade på osynlig grind där och det funkade väldigt bra! Efter bara några gånger så lade sig Sally ned i grindhålet och där låg hon sen. Duktig tjej! biggrin

Sen var jag på promenad med Denya som var TOTALT puckad i huvudet. Men hon är ursäktad eftersom hon löper.

Efter det tog jag ut Buddah på en sväng. Vi tog ett träningspass också, men han hade inte alla hemma, även om han höll fokus på mig rätt så bra ändå.

På vägen hem mötte vi Stora Kulltorps Tim och vi stannade för att prata en sväng med ägaren. Ägaren är en kompis från tonåren. Bestämde att vi ska ta lite promenader tillsammans. biggrin

Sen stannade jag och Buddah till hemme hos mor och far och fick mat samt äppelpaj. GOTT GOTT!

Inga kommentarer: