måndag, juli 20, 2009

Ut på landet...

Nyss hemkomna från en sväng ut på landet. Först stannade vi till vid sommarstugan för att mingla med mina föräldrar och kampcollien Harry. Yihoooooooo, sa Harry och Sally stolle stolle hurra hurra hurra Harry har varit bortlämnad till sin uppfödare under en vecka då mina föräldrar åkt inlandsbanan och ÄNTLIGEN fick dom leka igen! Denya var tvungen att säga åt kampcollien någon vända - bara så han inte misstar sig på sin plats! Buddah hade också "uppfostring" eller nåt, han dundrar in med bredsida i stackars Harry - bara så collien vet sin plats! Det är Buddah som är herre i huset och ingen liten snorunge! Så det så! (Nu får förstås inte Buddah trakassera Harry hur som helst.) Harry är snäll och lägger sig ned när Buddah kommer springande, blir inte så högt fall då.... hihi Stackars Harry...

Nåja, Harry tar igen det på stackars Sally. Han välter omkull henne, springer över henne, ligger på henne osv osv...... stolle hurra

Efter en stunds bekantskap tog vi gänget och åkte till en skogsväg i närheten. Åååh, så skönt sa dom alla och drog i väg! hurra hurra hurra stolle stolle stolle

Min pappa följde med på fyrhjulingen - något som Buddah fullkomligen älskar!!! love love Det är sååå ballt med fyrhjulingen!

Denya hittade något spår (som vanligt himla himla) men avbröt på tillsägelse och kom tillbaka ut på vägen igen. Duktig flicka! tycka om

Alla hundarna lyssnade bra. Det var några inkallningar som definitivt hade kunnat gå bättre, men äsch - dom andra var ju bra!
På vägen tillbaka passade jag på att träna "stanna" med Sally och vet ni?!!!!! Hon fixade det alla 5 gångerna!!!!! FASTÄN Buddah sprang framför henne!!!! Min lilla lilla stolla... tycka om tycka om tycka om Jag blev så stolt över henne! Att hon verkligen fixade det! tycka om tycka om

Sen åkte vi tillbaka till stugan och fikade. En mysig kväll! ja

Inga kommentarer: