söndag, maj 03, 2009

I lekparken

Jag tog leken och inkallning nu ikväll istället.

På med långlinan och så gick vi. I fickorna hade jag godis och leksaker. Vi gick upp till lekparken här ovanför där det är en stoooor gräsmatta och hon var såååååååå duktig!!! Hon ville leka direkt med leksakerna jag erbjöd. Vi hade jagis och jag skrattade så jag trodde jag skulle dö emellanåt.

Rätt som det var så upptäckte hon en sån här "häst" som barnen ska sitta på, som gungar lite....VOVOVOVOVOVOVOVOVOVOV! Livsfarlig!!! 'ahh' 'ahh' 'afraid' Men släpper det efter att hon varit fram.

Kastade lite leksaker som hon kom in med. Tyvärr har jag pajsat till det så nu är det dåliga avlämnanden igen. Hon kommer med dom, men lägger dom vid mina fötter. Hmmm....

Ligger lite bildäck på backen där i lekparken och dom fanns det godis i!!! ja ja Värsta coolt!

En superhärlig stund i lekparken med duktiga Sallan! tycka om

2 kommentarer:

Linn sa...

Haha Nässla blev inte rädd för hästarna i parken, hon tyckte däremot att svansen skulle ätas upp *S* Undrar vem av oss som har en kamphund :P

//Ullis sa...

hahahahahaha....Men Nässla då!!! Inte dra hästen i svansen!