söndag, maj 03, 2009

SallanBrallan

Så där, nu har jag varit ute med SallanBrallan också. Nosen i backen var det som gällde tydligen..... himla

"Vaddå? Måste man hålla koll på matte också? tsssss......."

Nåja, hon drar inte så himla mycket i kopplet åtminstone. Plus i kanten för det! Alltid något.
Förstår ju att hon är nyfiken och vill kolla in där vi inte gått förut, men man behöver väl inte ha näsan i backen HEEEELA tiden? Eller? himla

Vi klev in i en liten dunge som ligger mellan några hyreshus och där band jag fast henne i parkbänken och lade ut en leksak för ett uppletande. Hon spårade sen fram till den och jag berömde JÄÄÄÄTTEMYCKET, men sen nosade hon vidare efter något annat. himla
Sen lekte vi lite med Wubban och jag fick i alla fall ETT superfint avlämnande, dom andra gångerna släppte hon den vid mina fötter. tycka om

På vägen hem sen så fick hon bära Wubban lite här och där, då kan hon inte nosa. hahahahahaha..... hihi....Hon tycker det är roligt att bära den tydligen så nytta med nöje! hurra

Imorgon ska jag ta långlinan på och sedan leka och träna inkallning uppe i lekparken här vi oss. ja Hoppas det är lite barn där som störning. hehehehehe.....så får jag jobbar arslet av mig och bli svettig hihi (får bli en liten stund på fm - kom på att vi ska ju på kurs på kvällen!)

Inga kommentarer: