torsdag, maj 07, 2009

I skogen

Har varit ute på landet och haft en underbar timme med hundarna i skogen. Skönt att bara vara jag och hundarna faktiskt. Dom skötte sig jättefint!

Sally gjorde även några uppletanden vilket är en stoooor bedrift för henne när Buddah är med. ja Kastade iväg wubban ut i skogen, Sally sprang efter den, kom tillbaka med den (fastän Buddah sprang), lämnade den vid mina fötter och inväntade belöning. Min duktiga lilla tjej! tycka om tycka om

Buddah fick den gröna viltsvinet som belöning ett par gånger när han kom av sig själv. Men han tog det och drog, med Sally springandes efter. hihi Var kanske inte riktigt så jag hade tänkt mig det hela. Men Sally som kan det där snodde svinet av honom varje gång och kom fint in med det till mig. love love hihi hihi

Sally kan hon! blink biggrin

Denya hoppade på lite stenar och skötte sig exemplariskt. Hon var på väg att nosa upp något, men avbröt fint och följde med mig istället.

2 kommentarer:

Linn sa...

Ojojoj, tror det är Sally som sköter sig bäst där borta (räknar inte med gammeltanta). "Den ska faktiskt mamma ha, inte du Buddah!"

Själv så hittade jag en uppäten NY hushållsrulle i vardagsrummet innan jag skulle dra..

//Ullis sa...

Hon vet ju HELT klart vad man ska göra med leksaker ute. :D


Nässla är för skön! hahahahahaha.....Du var väl tråkig och då får man ju roa sig så gott man kan. ;)