söndag, maj 03, 2009

Lydig?

Tidigare idag så tog husse och jag med oss Denya och åkte till medeltidsmarknad i Kungsör. Jättekul att ha husse och matte för sig själv! ja


När jag kom hem tog jag ut Buddah.
Fyyyyy vad jobbig Buddah var på promenaden nyss. Han skulle både dra och kasta sig ut för att lukta. banka banka banka Visst han gick fint här och där, men betydligt mindre än han brukar. banka banka

Vi gick och satte oss på gräsmattan vid en av pizzeriorna istället. Satt där en stund och sen körde vi lite basgrejor. Sitt med frikommando, ligg med frikommando. lite sånt.

Sen gick jag ner på parkeringen nedanför och körde lite fotgående med vänstersvängar (vilket han gjorde fint - här och där) Lite ofokuserad dock. Lite tyska svängar, front, fotposition, handtarget. Han var väl så där tyckte jag.

Men sen kom det fram ett yngre par med en liten hund och frågade om jag tävlade med min hund. "Han är så lydig!" roligt roligt Bra att dom såg den bra sidan.... biggrin Dom tyckte att han gick så fint och var så himla lydig. Tjaa, alltid kul att höra sånt och bra att man visat upp en positiv bild av sin staff. glad

Inga kommentarer: