tisdag, mars 24, 2009

Inkallning

Sally och jag har varit en sväng i skogen här bakom vårt kvarter. Jag gillar inte att gå där för det är så himla många som går med sina hundar där. Men va fan. Sally är ju bara liten och kommer det nån - så kommer det nån.

Jag tyckte hon var duktig! Även om det var väldigt svårt när det var någon intressant mossa eller nåt. Hon följer efter mig om jag vänder håll eller byter riktning.





och så lite fint i kopplet på slutet. Fast jag skrattade när jag kollade på den....Vad håller jag på med egentligen? Var ligger berömmet? *asgarv*
Nååå, Linn - vad tycker du om det!!! hahahaha....

2 kommentarer:

Linn sa...

Haha ja det är svårt nog att belöna/berömma en hund, sen ska man ha koll på omgivningen och en kamera nu också!

//Ullis sa...

hihi....ja, man skulle minst behöva EN arm till......helst TVÅ!