söndag, mars 29, 2009

Promenad med Buddah

Var på en supertrevlig promenad med Buddah alldeles nyss. Han var så lyhörd, lugn och fin. tycka om tycka om tycka om Han fick gå lös bitvis (i typ 0,5 m radie från mig - längre än så får man inte gå när man går lös på byn) och var sååååå uppmärksam på mig.

Älskar honom så!!! Min lilla pytte! tycka om tycka om (eller förresten - han fyller ju tre i år....kanske inte så pytte längre...hehehe....)

Det kom ett par som promenerade och Buddah tyckte att dom såg trevliga ut och skulle följa efter dom. skrattar JACKPOT! Dom föll som furor och hälsade och gosade med Buddah. Dom tyckte att han såg så himla lugn och härlig ut! roligt roligt roligt

Dom skulle se honom i sitt esse.... stolle stolle stolle

Men fy vad jag är trött på mina rygg för tillfället. En halvtimmes promenad och jag är helt slut. Inte pga att hundarna drar (för det gör dom sällan när jag går med en och en, utan jag får ont av själva promenaden. Hela ryggen blir som en spänd fiolsträng och musklerna krampar ihop sig. Såååååå trött på den! Så jäkla trött på den......

Inga kommentarer: