tisdag, mars 31, 2009

Jäkla hundar!

GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! ARG ARG ARG ARG ARG ARG sne sne sne sne sne banka banka banka

Var ut på landet med alla odjuren + min mamma och hennes Harry.
Dom var duktiga FÖRST....... sne sne sne sne ARG ARG ARG

Dom dundrade runt hörnet på ladugården....
Inget konstigt med det.....bara det att hela skogens jävla vildsvin har bökat runt i skogen där! ARG Denya tog upp spår. Jag he.jdade henne först och hon bröt. Sen vände jag blicken mot Sally och DÅ drog Denya med Buddah efter. Buddah vet ju inte vad dom gör, men drar Denya så drar han.

Han kommer alltid tillbaka och kollar att jag finns kvar, men han får typ panik om han inte hittar Denya och då drar han och letar efter henne. *suck*

När Buddah drog för att leta efter Denya för andra gången så hängde Sally på..."PAPPA PAPPA var ska du!!!!!!`???? Ska du göra något roligt?" .....ingen idé att ropa ens..... klantig klantig sne sne sne Sally kom tillbaka efter två sekunder - vilket jag tackar för och Buddah kom några sekunder efter. Jag kopplade Sally och Buddah och gick tillbaka mot gården igen. Jaaa, vem står där och väntar vid bilen?

Alltså, Denya var kanske borta 2 min och jag var inte orolig att hon skulle komma bort, hon hittar där i skogen. Men fyyyyyy så arg jag var!

Hon tordes inte komma när jag ropade på henne.
Hon kände ju att jag var arg så då vågade hon inte komma. Sedan smöööög hon sig fram till mig. Men jag var så arg att jag inte pratade med henne på en lång stund.

Sen var alla bänga i huvudet så det var bara att packa ihop alla och åka hem. Sköter man sig inte får man inte springa mer!

Så jag har tre staffar till salu!! Bjud på ni bara!


Tack och lov att Denya inte hittar spår mer än två ggr om året! Buddah har aldrig tagit upp något spår, tack för det!


ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG ARG

Inga kommentarer: