fredag, april 10, 2009

Centrum

Nu har Sally och jag varit på promenad. Vi tog en tur ner till centrum och det var ju jättespännande!!! uhoh uhoh Vi hittade godis ÖVERALLT, i träd, i buskar, på stenar. Cooolt!

Jag hade med mig den nya LILA Kong Wubban som kom i posten igår och den bar hon på vissa bitar. Sååå söt! tycka om tycka om
Vi lekte lite med den och fick till lite bra kamplek. ja hurra Jag kastade iväg den, hon följde efter och grep fint....men tänkte INTE komma med den till mig....Jag tänkte ju ta den!!! Ändå brukar jag inte sno den varje gång. Jag brukar leka och när hon drar så släpper jag, sen locka in henne, ta den och ge godis. Sen får hon ju den igen. Så jag vet inte vad jag har gjort för att hon ska tro att jag ska sno den och aldrig ge tillbaka den? förvirrad förvirrad Nåja, det är bara att träna på!

Vi gick sen till den coola "mur'n" (=muren...*för er som inte kommer från Kolsva så är det där ALLA coola tonåringar hänger om kvällarna, den ligger jäms med centrumtorget så man har full uppsikt över vad som händer i byn. Där har jag själv hängt och varit tuff!) hihi Men vi slog oss ner på den, jag drog in Sally till min sida och sen satt vi där. tycka om Hon reste sig två gånger, men bara att ta tillbaka henne och hon satte sig lugnt igen. Efter en stund lade hon sig ner där på mur'n och var COOL. wayne

Sen gick vi upp hemåt igen och vi lekte lite med Wubban på en gräsmatta. Det var skoj! hurra hurra hurra

Inga kommentarer: