tisdag, april 07, 2009

Tur till Västerås

Skjutsade in karln till lasarettet i V-ås imorse och tog med Sally på en gång.

Sally och jag åkte till Hundman. Sally har varit med typ två gånger dit tidigare men visste PRECIS var hon skulle. skrattar Dom hade byggt om inne så t o m jag blev förvirrad. Vi kolla in leksaker och letade efter en Y-sele, men någon sele fanns det såklart inte. Jag vill ha en röd!!!!! Får väl sy en själv då! (fast jag är lite lat och hade hoppats på att kunna köpa en).

Sally köpte en grön pipleksak i form av något viltsvin, den var tydligen himla rolig. Jag köpte en kong på snöre för 39 kr, lagom pris! Dessa leksaker ska vi bara ha vid träning och hålla undan från pappa Buddah. hihi

En av tjejerna i butiken har två staffar själv, men jag glömde att fråga var dom kom ifrån. vetinte Jättekul att hälsa på tjejerna!!!! och speciellt Christel....... kära (för er som inte vet så är det min mammas hunds uppfödares dotter.....invecklat? skrattar)

Sen åkte vi hem! Tror att Sally var MYCKET nöjd med utflykten. När vi väl var hemma så fick hon ta sin pipleksak och vi lekte lite på framsidan innan vi gick in. Pipisen var tydligen MYCKET åtråvärd - för hon tänkte smita under trappen med den. MIN!!! BARA MIN! hihi

Men jag lyckades få henne att komma till mig med den och hon avlämnade den fint. tycka om Så kanske kanske kan vi få det att funka!

Inga kommentarer: