lördag, april 25, 2009

IN

Har precis haft första tillfället med att lära in kommandot "IN" med Sally. Eftersom hon nu är inne i någon slags liten trots och tycker att hon kan bestämma själv när man ska gå in från baksidan eller inte så vill jag varken slita ut hennes namn eller kommandot "kom". Därför bestämde jag mig för att lära in "IN" - dvs ta sig fort upp på altanen.

Jag började med att kasta in dom andra två - som såg ytterst snopna ut när jag tog med köttbullar ut med kastade IN dom. uhoh sur skrattar

Sen satte jag mig på altanen och väntade på att hon skulle komma. Tog några minuter innan hon insåg att jag satt och pillade med något där men sen kom hon. KLICK/godis. Sedan fick jag kasta UT en godis på gräsmattan för att få bort henne från mig. Hon kom tillbaka på en gång, KLICK/godis. Vi körde så kanske 6-7 ggr och sedan gick jag ut och ställde mig bredvid trappen och väntade på att hon skulle kliva på den. Japp, det gjorde hon, KLICK/godis. Gjorde detta ett par gånger och sen fick det räcka för idag.

Men hon tyckte att det var en rätt så rolig lek. ja

Tack Linn för att du är ett bollplank!

Inga kommentarer: