torsdag, april 23, 2009

Trots

Jävla valpskrälle......."Jag kan faktiskt bestämma själv om jag ska gå in eller inte.....du behöver inte bestämma åt mig - faktiskt - jag klarar mig själv"....... fis cool

sne sne ARG ARG ARG

Började imorse......

Tar man några steg mot henne är det ju JÄTTEKUL!!!!!! hurra hurra hurra "DU KAN INTE TA MIG - nananananana......DU KAN INTA TA MIG!"

Jag springer ju inte efter - det är ju ingen idé. Men hon är inte dum inte. Hon vet ju att när jag ropar så KAN det betyda att man ska gå in - och det vill hon ju inte.

ARG ARG ARG banka

Får väl sätta långlina på henne i ett par dagar om hon ska fortsätta. Dumheter.....TROTS! himla

1 kommentar:

Linn sa...

Hohohoho, ja det där känner vi igen!! Nässla gör så med dummysarna, det är ju lagom kul..

Det såg ju bra ut med hennes lilla "uppletande". Snart så!