tisdag, april 21, 2009

På klubben

Var upp en sväng till klubben idag. Första gången på jääääääättelänge.

Buddah förstod var vi skulle redan på vägen dit och varvade upp något i bilden redan. himla

KUL att åka till klubben ju!!!!! stolle stolle hurra hurra

Det var kurs där så jag tänkte att jag skulle träna lite utanför - jag körde lite sitt med stadga och sen körde vi passivitet. Han hade inga problem att sitta still mellan min fötter och satte sig självmant där flera gånger. Men Buddah blev lite besviken - vi gick ju aldrig in på planen och tränande ju!!!!!!!!!! funderar Är det inte därför man åker dit liksom?

Sen tog jag ut Sally och hon och jag följde med kursarna in i klubbstugan. Vi satte oss på en stol men hon var lite bångstyrig - ville inte riktigt sitta still. Hon somnade dock till ett par gånger i mitt knä.

Efteråt fick Sally hälsa på en amstaff-dam på tre år och en amstaff-kille på 8 mån. Han var fiiiiiiin! tycka om

Det var häftigt att titta på när en schäfer fick träna budföring på planen. Den sprang så roligt! stolle stolle

Nåja, inte världens bästa kväll...men jag var inte på hugget. Dom fick ju se något annat i alla fall. glad

Inga kommentarer: