fredag, april 17, 2009

Döva...

Vi var en sväng ut på landet nu på em......superhärligt väder!

Men jag vet inte - dom hörde inte speciellt bra. Eller jo, Denya. Avbröt henne två ggr när hon fick nos på spår!!! rock rock kung Alltid något att glädja sig åt.

Buddah hade vårpippi - han försvinner ju ingenstans och har VÄLDIGT bra koll på var jag är någonstans, men lite bomull i öronen hade han och väldigt mycket spring i benen.

Sally ska vi inte tala om........ stolle stolle stolle hurra hurra Hon kom kanonfint på ett par inkallningar, in med hög fart. Men det är svårt att koncentrera sig på sånt när pappa Buddah springer åt ett håll och Denya åt något annat håll. himla himla Jag försöker att inte tjata på henne utan någon inkallning här och där -när jag tror att det lyckas och sen berömmer jag spontan kontakt JÄTTEMYCKET. Det är himla kul att springa efter Buddah....... hurra hurra hurra

Vet inte om jag ska köra med långlina på lilla fröken nästa gång i är i skogen allihopa. Så hon inte KAN springa efter Buddah. Sen ska vi såklart fortsätta träna inkallning ensamma, Sallan och jag. Ska köra mycket med att gömma mig, nu när man äntligen kan röra sig fritt i skogen utan snö och blask!

Myrstackar var himla häftigt! Sally klev upp i en stor sådan två gånger. Fast det kliade i rumpan efteråt....... roligt

Nåja, dom hade roligt i alla fall.

1 kommentar:

Linn sa...

Usch för att sitta i en myrstack :S