torsdag, april 23, 2009

Tur med Buddah

Har varit ute i dryga timmen med Buddah-lus. Men som sagt, det måste vara nån som löper eller nåt -för så här stissig var det längesen han var. Kanske är det Sally som är på G att löpa och det blir lite mycket hormoner hemma. vetinte vetinte

Han är ju naturligtvis inte sån att han ligger och flåsar och drar som en dåre - absolut inte, men lite tittig och ligger på i selen. Skulle ha få - skulle han snosa i backen HELA tiden. Men det får han ju inte och han måste dessutom fråga om lov först.
Men det är liiiiite irriterande när man måste stanna-hala in kräket och sen gå igen - UPPREPADE gånger... himla himla Men jag är lika envis som han. Fram kommer man INTE om man ligger på i selen.

Hade med mig det gröna viltsvinet ut - tänkte att han skulle få en ny uppgift att bära omkring på den. Men den var alldeles för åtråvärd och svansen åkte upp.....Stöddpelle. Så jag tog bort den.

Körde några godissök på en stor gräsmatta mitt i byn och sedan satte vi oss ned för lite passivitetsträning. Satt väl där i kanske 15 min bara, men det var sååå skönt! Buddah satt mellan mina ben och tittade sig omkring.

På vägen hem sedan så stannade vi till hemma hos mor och far. Buddah ville det..... hihi Bra att grabbarna får umgås lite utan damerna nu när Harry är i könsmognaden.

Sen gick vi hem!

Inga kommentarer: