söndag, april 26, 2009

på klubben

Var upp till klubben en sväng. Var väl där cirka 1½ timme eller nåt.

Men det var ingen bra dag, jag har sovit väldigt lite inatt och då blir jag sur och irriterad. Varken Buddah eller Sally ville vara med mig. klantig klantig Bara att lägga ned själva träning och så körde vi lite passivitet istället. Men som sagt - dom kände att jag var irriterad och mer irriterad blev jag för att jag visste att jag var irriterad och på så sätt förstörde träningen....

Stoppade in dom i bilen och satt och pratade med Monkan (instruktör och gammal träningskompis) och hon sa åt mig att ta ut Sally på plan och släppa lös henne. Hennes fråga var "Vad gör hon då?".

Ja, det var ju inga som helst problem då och jag var på lite bättre humör efter att ha fått "rasa av mig" en stund. Jag gick bara runt på plan och Sally hängde ju på (varför jag nu ens trott något annat? Men när det är en skitdag är också självförtroendet på botten). Hon sprang fram till Monkan några gånger men kom när jag ropade. Belönade med godis och med att kasta Wubban och hon kom fint in med den - även om jag inte lade så stor vikt på att hon skulle lämna av den i handen. Hon släpper den vid mina fötter. En vända tog hon Wubban och stack till Monkan. Jag tvärvände åt andra hållet och då kom hon farande med Wubban och släppte den vid mig. tycka om tycka om tycka om Sååååå duktig tjej!
Belönade också spontant fotgående med kontakt från hennes sida.

Så lite "vettig" träning blev det ändå. glad

Inga kommentarer: