onsdag, april 29, 2009

Till stan

Skjutsade in min pappa till lasarettet i Västerås idag då han ska genomgå diskbråcksop imorgon. Tog med mig Sally och passade på att stanna till vid Erikslund (stort område med div affärer som Bauhaus, Clas Olsson och annat) för miljö- och passivitetsträning. Vi stannade vi Hundman där. Sally var coollugn och hittade själv in på Hundman. ja

Vi kikade bland leksakerna och Sally fastnade får några goda och mjuka bollar. Men neeej, du Sally. Dom hade gått sönder på två minuter, så jag lade tillbaka dom.

Vi gled bara omkring och kikade, köpte ingenting faktiskt. uhoh

Sen gick vi vidare ute och hon gick rätt bra i kopplet måste jag säga. Vi satte oss sedan på en stor sten och hade det mysigt. Vi lekte lite och åt godis uppe på stenen. Hon placerade sig sedan själv på min vänstra sida och där satt vi och myste. tycka om tycka om koppkaffe koppkaffe

Sen åkte vi hem! glad

2 kommentarer:

Linn sa...

Va mysigt du haft det :) Skönt med lite sänkta krav :)

//Ullis sa...

Jag hade inga krav alls just då faktiskt. Var riktigt behagligt för oss båda....hihihi