fredag, april 10, 2009

Landet

På em idag tog mamma och jag våra hundar och drog ut på landet. Det är så skönt att bara kunna öppna alla dörrar på bilen och låta dom springa.

Jag märkte denna gång att min träning på inkallning med Sally faktiskt har gett liiite resultat. Jag hade med mig två pipleksaker också och dom är ju HIMLA skoj. Det blev lite fel i min uträkning bara, Harry snodde den och sen hade Sally och han dragkamp....hahahahaha....Var inte riktigt så jag hade tänkt mig det! Men men......

Jag hade visselpipa med mig denna gång och det var betydligt mycket enklare. Sally fattar den inte riktigt, men Buddah och Denya gör det.

Denya hittade dessutom inga viltsvin att spåra denna gång, tackar vi för! Hon snosade efter nåt men avbröt när jag sa åt henne.

Tyckte att alla skötte sig rätt bra den här gången!

2 kommentarer:

Linn sa...

Training makes perfection.. eller vad säger man ?:)

//Ullis sa...

hihihi......NÅN gång kanske vi får en kanoninkallning.......vi tränar i alla fall på det!!!