tisdag, april 14, 2009

Sally är söt

Alltså - jag är ju väldigt envis vad det gäller en del saker och det har retat mig hela dagen att Sally ska skälla och dra i kopplet. Vore väl själva fan om det inte skulle kunna gå bättre än så!! Så nu har vi varit ute igen. Vi gick ingen promenad utan höll oss bara här utanför vårt hus typ för att träna lite ögonkontakt.

Tog med mig Wubborna ut också. DÅ gick det helt plötsligt MYCKET bättre. För dom är ju rooooooliga! Hur var det nu - jag ville kunna använda leksaker som belöning - jag tror att jag har kommit dit hän nu. hihi Allra roligast är dom när jag piper lite med dom, retas lite och sen kastar iväg dom. När hon får kasta sig iväg och sätta tänderna i "bytet".

Grannens irländska setter kom farande på tomten mot oss - och den hade hon ju aldrig sett faktiskt!!!! sne sne Fick han verkligen springa där? Herregud, hon har ju för sjutton lekt med honom! Men det gick att avleda och vi lekte lite med Wubborna istället.

Barnen på cykel fick däremot passera - men såna skällde hon ju på förut idag, kan ju inte skälla på samma saker liksom. himla

Men hon var jätteduktig om man jämför med tidigare idag! tycka om Hon är så fruktansvärt söt när hon går med en Wubba i munnen.

Inga kommentarer: